עיצוב דירת סטודיו 

תוכן עניינים

מאמר זה עוסק בעיצוב דירת סטודיו, מה שנפוץ מאוד בערים גדולות כמו תל אביב, חיפה, ראשל”צ וכו’. הגודל הממוצע של דירת סטודיו הוא כ-30 – 55 מ”ר, מה שדי מקשה על תהליך עיצוב דירת סטודיו. כיצד מעצבים חלל כה קטן? המשיכו לקרוא.

אם חושבים על זה, עיצוב דירת סטודיו יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל גם להיפך. דווקא בגלל שמדובר בחלל קטן ויחיד, התהליך דווקא יכול להיות לא רק יותר קל, אלא גם יותר זול. בכל מקרה, חשוב לדעת את הדברים החיוניים כדי להפיק את המרב מהחלל שלכם, במיוחד אם הוא קטן. הנה כמה טיפים ודגשים על עיצוב חללים קטנים כמו דירות סטודיו.

עיצוב דירת סטודיו 

עיצוב חללים קטנים כמו דירות סטודיו: להיפטר מהעומס! 

כאשר מדובר על עיצוב דירות סטודיו, חובה לדבר על הפריסה העיצובית בחלל. זוהי דירות יחיד, ויש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בעת עיצוב דירת הסטודיו שלך. אחד הדברים החשובים ביותר הוא הפריסה העיצובית וסידור הריהוט. צריך לוודא שיש מספיק מקום לכל דבר וששום דבר לא יפריע לשגרת היום שלך, כי החלל גם ככה קטן.

טיפ חשוב, היפטרו מהעומס – זה ידרוש קצת ניקיון, סידור ומיון רציני של פריטים שאינכם זקוקים להם יותר כיום. זהו השלב הראשון בעיצוב כל חלל, אך הוא חשוב במיוחד עבור חלל קטן כמו דירת סטודיו.

בחירת ריהוט עם תאי אחסון לדירות סטודיו

שמעו לנו, ההמלצה הכי חמה היא, בחרו רהיטים בחוכמה – רהיטים יכולים לשנות משמעותית את עיצוב דירת הסטודיו שלכם, אז בחרו בחוכמה. כדאי לשקול כמה אחסון אתם צריכים ובהתאם לכך לבחור את הריהוט. ההעדפה היא לרכוש כמה שיותר ריהוט הכולל תאי אחסון.

וכמובן, הימנעו מיותר מדי רהיטים גדולים בדירה, שכן זה יגרום לחדר להרגיש צפוף מדי. ועל אותו משקל בדיוק, כדאי גם להימנע מיותר מדי צבעים בחדר, מכיוון שזה יגרום לו להיראות מבולגן וכאילו אין בו שום דבר מגובש.

צרו נקודות מיקוד עיצוביות 

טיפ חשוב, צרו נקודת מיקוד עיצוביות, שבאופן טבעי, אנשים יימשכו להתבונן בהן מיד כאשר הם נכנסים לדירתכם הקטנה. זה יכול להיות אזור פתוח נטול רהיטים כלשהוא, או שזה יכול להיות משהו כמו שידה עם צמח גדול, מעמד לטלוויזיה עם דקורציה ועוד.

מעבר לכך שנקודות המיקוד יטיבו עם עיצוב דירת סטודיו, תוכלו ככה למקסם את השימוש בחלל. תרצו לוודא שאתם מנצלים את כל השטח שיש לכם בחלל הקטן שלכם. זה יעזור לכם להישאר מאורגנים ולמזער את כמות שטח האחסון שצריך בדירה.

ואולי הכי חשוב, עיצוב דירות סטודיו מצריך השוואת מחירים בין אנשי מקצוע, השוואת מחירים בין חומרי גלם ובכללי, מחקר שוק מקוון. ככה תוכלו לחסוך כמה מאות שקלים בכיס, אולי גם כמה אלפים.

אהבתם? שתפו מאמר זה!