עיצוב משרדים מודרני 

תוכן עניינים

בשורה התחתונה, אין תשובה אחת נכונה או לא נכונה כשמדובר בעיצוב חלל משרדי. אבל יש כמה דברים שכדאי לזכור כשמעצבים את המשרד, כך שהוא יהיה פונקציונלי ומהנה לכולם. הנה כל מה שרציתם לדעת על עיצוב משרדים מודרני.

עיצוב המשרד המודרני השתנה באופן דרמטי במהלך העשורים האחרונים. המשרד המודרני הוא יותר מסתם מקום עבודה. זהו מקום שבו אנשים יכולים לשתף פעולה ולחלוק רעיונות, שבו הם יכולים להיות פרודוקטיביים יותר, ובו הם יכולים להרגיש בבית. בלא מעט תחמים, כמו תחום ההייטק, אנשים נמצאים במשרד יותר ממה שהם נמצאים בבית, ולכן עיצוב משרדים מודרני הוא פן כל כך חשוב בהקמת עסק. הנה כל מה שרציתם והעזתם לשאול בנושא, המידע לפניכם.

עיצוב משרדים מודרני

הדגשים בעיצוב מודרני של משרדים 

ישנם לא מעט יתרונות בתהליך של עיצוב מודרני של משרדים. למשל, המשרד המודרני מעוצב בפעמים רבות במתכונת בנייה או תוכנית בנייה פתוחה, וכולל אור טבעי, המעודד יצירתיות ושיתוף פעולה בין העובדים.

תכונות אחרות של עיצוב משרדים מודרניים כוללות טכנולוגיית ביטול רעשים באמצעות חלונות כפולים (במיוחד בתל אביב ובערים גדולות), ריהוט ארגונומי ופאנלים אטומים לרעש המפחיתים הסחות דעת. כל זאת ועוד, הם אלמנטים שיכולים לא רק להנעים את רווחת העובדים, אלא גם להגביר את תפוקת העובדים. מה עוד חשוב לדעת?

יותר מרחב משרדי לשיתופי פעולה

במובנים רבים, עיצוב משרדים מודרני מציע מקום לעובדים לעבוד ולשתף פעולה זה עם זה. זה גם מה שמאפשר לעובדים להתמקד טוב יותר על ידי הפחתת הסחות הדעת, שמגיעות עם המשרד המסורתי אשר בנוי בסגנון של תאים (CUBICLES).

בנוסף, עיצוב משרד מודרני מקדם אורח חיים בריא יותר, בכך שהוא מאפשר לעובדים לנוע יותר ולקום משולחנותיהם מדי כמה זמן. בסופו של דבר, זה בדיוק מה שיוצר סביבת עבודה פורייה וכזאת שמעודדת סיעור מוחות בין העובדים.

עיצוב מודרני למשרדים מתמקד בסביבה בת קיימא 

כמו שכבר הבנו וכידוע, המשרד הוא חלל שבו אנשים מבלים חלק ניכר מזמנם. וזו הסיבה לכך שהסביבה של משרד צריכה להיות נוחה ופרודוקטיבית, כך שהעובדים יוכלו להתמקד בעבודה שלהם. וכאשר מדברים על סביבה נוחה, חובה לדבר על אקולוגיה, סביבה ירוקה, סביבת עבודה בת קיימא וכו'.

חברות מסוימות החלו לשלב את המושגים החדשים הללו בעיצוב המשרדים שלהן. משרדים אלו לא מתמקדים רק בשיפור האסתטיקה או הפריסה של עיצוב המשרד, אלא גם בהפיכתו לבר-קיימא מבחינה סביבתית ואקולוגית. למשל, שימוש בפחים של מחזור כדי להבדיל ולהבחין בין סוגי הפסולה שהמשרד מייצר. ובסופו של דבר, גם תוכניות בריאות במקום העבודה עוזרות לעובדים להישאר בריאים. אפשר לעשות זאת על ידי ביצוע בדיקות בריאות, שיעורי פעילות גופנית במקום העבודה והטבות אחרות המקדמות אורח חיים בריא.

אהבתם? שתפו מאמר זה!