עיצוב פנים וחוץ עם פרגולות: טיפים למתקדמים

תוכן עניינים

ככל שבעלי בתים נוטים יותר ויותר לשפר את החצר הבית והמרפסת, פרגולות הופכות לאלמנט אדריכלי חיוני כמעט בכל בית. פרגולות לא רק מספקות צל, אלא גם מוסיפות מראה מרשים לחלק החיצוני של הבית.

פרגולות אלה מיוצרות באלומיניום עמיד במיוחד, אין פלא מדוע יותר ויותר בעלי בתים בישראל בוחרים בפרגולות אלומיניום כדי לשדרג את חצר הבית שלהם! 

יתרונות עיצוב פנים וחוץ של הבית עם פרגולה מאלומיניום

כפתרון ליצירת חלל מגורים חיצוני יפה ופונקציונלי, הרעיון של שימוש בפרגולות אלומיניום הופך פופולרי יותר ויותר. בגלל תכונותיו השונות כגון:

  • רב-תכליתיות: ניתן לעצב ולבנות פרגולות אלומיניום כך שיתאימו לסגנונות, גדלים ותצורות שונות, ומציעות ורסטיליות עצומה מבחינת ביטוי אמנותי ואפשרויות עיצוב.
  • עמידות: אלומיניום הוא חומר חזק ועמיד, המסוגל לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים מבלי להתפשר על שלמות המבנה או על המשיכה האסתטית.
  • תחזוקה נמוכה: בניגוד לפרגולות עץ הדורשות תחזוקה שוטפת למניעת ריקבון, מזיקים ונזקי מזג האוויר, פרגולות אלומיניום דורשות תחזוקה מינימלית וחוסכות זמן ומאמץ.
  • תוספת ערך: התקנת פרגולה מאלומיניום יכולה להגדיל משמעותית את המשיכה החזותית של הנכס, את יכולת המגורים שלו ואת ערך המכירה הפוטנציאלית שלו.
  • התאמה אישית: החל מבחירות צבעים ועד פרטי עיצוב, לקוחות יכולים להתאים אישית לחלוטין את פרגולות האלומיניום שלהם כך שיתאימו להעדפות הייחודיות שלהם ולארכיטקטורה הביתית שלהם.
  • ביצועים בכל תנאי מזג האוויר: פרגולות אלומיניום נועדו להציע צל בקיץ חם, לספק מרחב מוגן בעונה הגשומה ולעמוד בתנאי חורף קשים, מה שהופך אותן למושלמות לשימוש בכל ימות השנה.

אלומיניום מהווה חומר אידיאלי לבניית פרגולות. ניתן להשתמש בפרגולות אלומיניום הן בחללים פתוחים והן בחללים סגורים, מה שהופך אותן לבחירה רב-תכליתית עבור בעלי בתים.

מה חשוב לבדוק לפני בניית פרגולות אלומיניום

לפני שמתחילים בפרויקט בניית פרגולה מאלומיניום, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים קובעים.

  1. קבלת אישורי בנייה הדרושות והבטחת עמידה בתקני הבנייה הם שלבים חיוניים בתהליך.
  2. יש לבדוק אם מקום במגורים שלכם יכול לתמוך בהתקנת פרגולה בצורה מאובטחת. יתר על כן, מדידות מדויקות של המקום הן חשובות בהחלט לפני התחלת הפרויקט.
  3. התחשבות במיקום הפרגולה, יש לבדוק את חשיפת השמש וכיוון הרוח, אלו חלקים בלתי נפרדים בהתאמת העיצוב לקראת הבנייה.

 

מחירון בניית פרגולה מאלומיניום

בניית פרגולה מאלומיניום היא השקעה, שמחירה יכול להשתנות מאוד בהתאם לגורמים רבים. החל מאיכות האלומיניום בו נעשה שימוש, מורכבות העיצוב ועד להכללת תכונות נוספות – כל אלה תורמים לעלות הסופית.

ראשית, עלויות החומר הן משמעותיות, אלומיניום באיכות גבוהה יותר יכול להשפיע באופן משמעותי על המחיר. אתה יכול לצפות לשלם בין 800 ל 1500 שקלים חדשים למ"ר עבור פרגולה אלומיניום בסיסית.

כיצד פרגולות אלומיניום יכולות לשנות את החלל החיצוני שלכם

מלבד היותן מושכות מבחינה ויזואלית, פרגולות אלומיניום מרחיבות את הפונקציונליות של החלל החיצוני לאורך כל השנה. הם מציעות הגנה מצויינת מפני גשם ואור שמש חזקים, מה שהופך את החלל החיצוני לשמיש בתנאי מזג אוויר משתנים.

מבחינת השקעה, פרגולה מאלומיניום מגדילה משמעותית את פוטנציאל המכירה החוזרת של הנכס, מה שהופך אותו לבחירה נבונה ורווחית. 

שאלות נפוצות לגבי פרגולות אלומיניום

מצא תשובות מקיפות לשאלות שלך לגבי תכנון, התקנה ותחזוקה של פרגולות אלומיניום

  • מהי שגרת התחזוקה של פרגולה מאלומיניום?
    פרגולות אלומיניום קלות יחסית לתחזוקה. ניקוי קבוע באמצעות חומר ניקוי עדין ולא שוחק ומים מספיק כדי לשמור על מראה רענן וחדש. חשוב לבדוק מדי פעם את הפרגולה לאיתור ברגים רופפים או סימני בלאי, במיוחד לאחר תנאי מזג אוויר קיצוניים.
  • כמה זמן פרגולה מאלומיניום יכולה להחזיק מעמד?
    אלומיניום הוא חומר חזק ועמיד. עם התקנה ותחזוקה נכונה, פרגולה מאלומיניום יכולה להחזיק מעמד עשרות שנים. הוא עמיד בפני ריקבון, חלודה וטרמיטים, בניגוד לעץ. עם זאת, תוחלת החיים המדויקת יכולה להשתנות בהתאם לאיכות החומר המשמש ולתנאי מזג האוויר שהוא נתון להם.
  • האם פרגולה מאלומיניום יכולה לעמוד ברוחות חזקות ובמזג אוויר קשה?
    כן, פרגולות אלומיניום בנויות להיות חזקות וחזקות. הם יכולים בדרך כלל לעמוד ברוחות טוב יותר מחומרים אחרים אם הם מעוגנים כראוי. דגמים מסוימים מעוצבים אפילו עם דירוגי רוח. עם זאת, חיוני לעקוב אחר חוקי הבנייה המקומיים והתקנות הנוגעות להתקנת מבנים כאלה, במיוחד באזורים המועדים להוריקנים או לשלג כבד.
אהבתם? שתפו מאמר זה!